نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

حمله هواداران استقلال به مددی | همه خواستار تغییر مدیرعامل

  • کد خبر: ۵۸۱۳۰
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
حمله هواداران استقلال به مددی | همه خواستار تغییر مدیرعامل
هواداران معترض به سیاست‌های باشگاه استقلال با تجمع مقابل باشگاه استقلال نه‌تنها از وریا غفوری حمایت کردند بلکه خواستار جدایی احمد مددی از این باشگاه و استعفای آقای مدیرعامل شدند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هوادارن استقلال در سال‌های اخیر بارها با تجمع مقابل درب باشگاه، وزارت ورزش و جوانان و حتی مجلس اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه خود اعلام کرده‌اند. این رویه درسال‌های اخیر به کاری مرسوم تبدیل شده و حالا که آبی‌ها در صدر جدول حضور دارند و از شانس‌های اول قهرمانی درلیگ بیستم هم محسوب می‌شوند بازهم این اعتراض‌ها ادامه دارد. اعتراض‌هایی که بی ارتباط نیست با مصاحبه‌های اخیر بازیکنان بعد از بازی با نساجی مازندران که پرده از مشکلات ریشه‌ای دراین باشگاه برمی‌داشت.

بازیکنان استقلال بعد از بازی با نساجی صحبت‌های متفاوتی درباره شرایط باشگاه به زبان آوردند. برخی درباره نبود امکانات و بی‌توجهی مسئولان باشگاه گفتند و برخی نیز حتی پا را فراتر گذاشته و صراحتا اعلام کردند برخی درباشگاه استقلال محمود فکری را نمی‌‌خواهند! دراین‌میان شکایت باشگاه استقلال از وریا غفوری نیز مزید بر علت بود تا هواداران را نسبت به سیاست‌گذاری‌ها درباشگاه خشمگین تر‌کند و آن‌ها را دوباره برای ایجاد تجمعی دیگر هماهنگ سازد. تجمعی که ارتباط مستقیم دارد با مصاحبه‌های اخیر بازیکنان و همچنین ماجرای وریا غفوری. معترضان در ساعاتی که با وجود بارش شدید باران مقابل درب باشگاه حضور داشتند شعار‌های تندی علیه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال سردادند و خواستار جدایی او از باشگاه شدند. هواداران استقلال بی آنکه از شخص خاصی حمایت کنند، تنها به موضوع برکناری مددی اشاره می‌کردند تا شاید با این حربه فرد دیگری بر مسند کار قرار بگیرد و اوضاع این باشگاه رو به راه شود.

دراین میان حمایت از وریا غفوری هم که رفتار نامناسبی را در جریان تعویض در بازی با نساجی از خود بروز داد، جای شگفتی داشت. ظاهرا حمایت از وریا ریشه در مسائل دیگری دارد که هوادارن استقلال این گونه پشت کاپیتان خود درآمده‌اند. این اوصاف البته به هر دلیلی که باشد، برای استقلال فرایند تلخی است و در شرایطی که این تیم در صدر جدول قرار دارد، می‌تواند تهدیدی بزرگ برای از دست رفتن این جایگاه باشد. در سال‌های گذشته بخشی از این اعتراض‌ها به دلیل نتایج ضعیف تیم بود اما اکنون که استقلال در نتیجه‌گیری نیز عملکرد خوبی دارد، هواداران به آینده تیم خود امیدی ندارند و در تلاش‌اند با تجمع‌های اعتراض جلو ضررهای احتمالی آینده را بگیرند.

حس بی‌اعتمادی به مدیریت کنونی و سیاست‌گذاری برخی اعضای‌ هیئت‌مدیره به‌حدی در استقلال گسترده شده که چنین شرایط اسفباری را به وجود آورده و باید دید مدیران باشگاه چه حربه‌ای برای برون رفت از این مشکل دارند و چگونه می‌‌خواهند از پس این انتظارات برآیند و طوری عمل کنند که هواداران این باشگاه به آینده امیدوار باشند. مدیران استقلال باید دریابند که ریشه همه این اعتراض‌ها در بی‌اعتمادی به آینده تیم است و نه چیز دیگری.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->